Bestelprocedure
Welkom op de pagina bestelprocedure hier volgt een volledige uitleg hoe te bestellen bij Speeltenten.nl webshop.
Speeltenten.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk: (http://www.keurmerk.info/)
VEILIG EN BETROUWBAAR
Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:
- U veilig kunt betalen.
- U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt (contact gegevens).
- Uw privacy gewaarborgd is (de privacy verklaring).
- Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling door Webshop Keurmerk.
- De Keurmerk-code met voorwaarden die door een aangesloten winkel moet worden nageleefd. Deze zijn afgesproken met de Consumentenbond.
- u aanspraak kunt maken op een garantiefonds (Webshop Keurmerk).
- U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen.
- U heeft mogelijkheidom binnen de bedenktijd van 14 dagen af te zien van de overeenkomst ('herroepingsrecht'). Dit geldt niet voor gepersonaliseerde producten. U moet voor retournering van de bestelling zorgdragen.
Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet.
Om een bestelling te plaatsen, gaat u als volgt te werk:
Stap 1 Winkelen en Mijn Winkelmandje
Tijdens het winkelen kunt u producten in uw winkelwagenleggen. Dat doet u door bij een product het aantal in te vullen (dit staat standaard op 1) en op de knop 'In winkelwagen' te drukken bij het product dat uw heeft gekozen. Als u klaar bent met winkelen drukt u op de knop 'Mijn Winkelwagen' (rechtsboven op het scherm). U ziet dan uw lijst met geselecteerde producten en de aantallen. U het gewenste aantal producten aanpassen en eventueel artikelen verwijderen. Als u tevreden bent met de producten in uw winkelmandje en u bent klaar met winkelen druk dan op de knop 'Afrekenen'. Dan komt u op de pagina waar u uw persoonlijke gegevens kunt achterlaten en uw betaalkeuze kunt selecteren.
Stap 2 Afrekenen: uw persoonlijke gegevens achterlaten
U heeft op de pagina 'Mijn Winkelwagen' op de knop 'Afrekenen' gedrukt. U komt nu op de pagina 'Afrekenen' waar u uw persoonlijke gegevens kunt achterlaten zodat wij u uw bestelbevestiging, factuur en zendingsinformatie kunnen sturen. Ook kiest u op deze pagina hoe u wilt betalen. Later meer over betalen.
Indien u reeds bent geregistreerd op onze website, kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Bent u een nieuwe klant, dan vragen wij u uw gegevens achter te laten onder 'Factuuradres'. Wij delen die gegevens niet met derden. Eventueel kunt u een ander afleveradres voor uw bestelling opgeven. Onderaan deze pagina ('Afrekenen') staat een vinkje standaard aan met de tekst 'Verzenden naar hetzelfde adres'. Als u dit vinkje uitzet, kunt u een 'Verzendadres' opgeven dat afwijkt van het 'Factuuradres'. Hier heeft u ook de mogelijkheid te kiezen om een account aan te maken. Zet het vinkje aan bij 'Maak een account aan'. Het enige wat u dan moet doen is een wachtwoord opgeven om in te loggen bij een volgend bezoek. Een ander belangrijk voordeel van het aanmaken van een account is dat u dan online het zendingsnummer van de vervoerder (DHL, DPD of UPS) kunt opzoeken. Die informatie ontvangt u ook via mail maar wanneer u geen account aanmaakt kunt u die informatie later niet via onze website opzoeken.
Indien gewenst kunt u ook kiezen voor een rembours, zaterdag of express zending. Neem hiervoor aub vooraf contact met ons op.
Stap 3 Afrekenen: uw betaalmethode kiezen
Als betaalmogelijkheden kunt u kiezen uit Ideal, PayPal Visa/Mastercard en Vooraf overschrijven per bank. Bij sommige betaalmethoden wordt u extra kosten in rekening gebracht. Dat zijn dezelfde kosten die ons door de bank worden berekend. Voor betaling met Ideal en Overschrijven per bank worden geen extra kosten berekend.
Stap 4 Controleren, bestelling plaatsen en betalen
U heeft nu alles ingevuld en kunt u alle gegevens nog eens nakijken. Na het aanvinken dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden klikt u op 'Plaats uw bestelling'. U wordt dan doorgestuurd naar de bank omdat betalingen worden afgehandeld door de bank. Andere gegevens dan u heeft ingegeven op de pagina 'Afrekenen' krijgt Per Sempre Toys niet te zien. Die zijn tussen u en de bank.
Stap 5 U heeft betaald
Na afronden van het betaalproces bij de bank wordt u door de bank teruggestuurd naar de webwinkel van Per Sempre Toys. U ziet dan de pagina 'Uw bestelling is ontvangen'. De bestelling is afgerond en u ontvangt via e-mail een orderbevestiging. Wanneer u betaald heeft ontvangt u ook de email met de factuur. (Bij overschrijving per bank ontvangt u de factuur pas als wij de betaling ontvangen hebben). Let op: uw bestelling wordt pas verstuurd als wij uw betaling ontvangen hebben. Wanneer u geen bestel bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
De klantenservice van Speeltenten.nl is 7 dagen in de week per e-mail bereikbaar. U kunt ons ook bellen: +31 (0)6 23 13 35 73