Print deze pagina

Klantenservice

Welkom op de pagina klantenservice van Speeltenten.nl. Op deze pagina vindt u uitleg over onze producten en diensten, een overzicht van de meest gestelde vragen aan de klantenservice van Speeltenten.nl.

 

Heeft u vragen, reacties, klachten of suggesties naar aanleiding van uw bestelling of naar aanleiding van de Speeltenten.nl "de houten  speelgoed winkel" Webshop, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@speeltenten.nl. De klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met u op om uw vragen te beantwoorden. U kunt ook uw telefoonnummer emailen dan wordt u zo snel mogelijk terug gebeld door de klantenservice.

 

De klantenservice is 7 dagen in de week per e-mail bereikbaar. U kunt ons natuurlijk ook bellen: +31 (0)6-23 13 35 73

 

Meest gestelde vragen:

 

Ik ben op zoek naar een product?

In onze Speeltenten.nl  webshop kunt u via de navigatie uw keuze 'filteren' totdat u het juiste cadeau heeft gevonden. U selecteert eerst de categorie waar uw voorkeur naar uitgaat (speeltenten, hangende tent, bedtent-tafeltent, Wigwam - Tipi enz.). Dan filtert u verder naar een subcategorie. Zo komt u altijd tot het gewenste resultaat.

Indien u op zoek bent naar een bepaald product, kunt u op de voorpagina links in de balk in het witte veld uw zoekterm invullen. Onze zoekmachine zal dan een of meerdere resultaten laten zien.

Indien het artikel (tijdelijk) niet verkrijgbaar is op onze website, zal dit in het scherm worden getoond. Wanneer we niet of danwel wanneer een artikel weer voorradig is dan kunt u een product niet bestellen en u kunt dan eventueel op zoek gaan naar een ander artikel. Anders geven we aan wanneer we verwachten het product weer te kunnen leveren en kunt u het gewoon bestellen.

Het is niet altijd makkelijk om de juiste kleur van een foto te bepalen en te zien of het bij u past. Neem gerust contact met ons op en we zullen proberen u te helpen. Soms kennen we de code van de kleur, een andere keer kunnen we u een staal van het product sturen. 

 

Kan geen producten aan bestellijst toevoegen?

Waarschijnlijk accepteert uw computer geen 'cookies' of is het beveiligingsniveau van uw browser te hoog ingesteld. Een 'cookie' is een speciale code die u bij elk bezoek aan onze site herkent, zodat u bij ons bekend bent.

 

Betaalmogelijkheden

Wij doen ons best om u veilige en diverse betaalmogelijkheden te bieden. Bij speeltenten.nl kunt u betalen met Ideal, Mr. Cash, Mastercard, Viscard, vooraf overmaken per bank en Paypal.

Ook kunnen wij een rembours zending voor u organiseren.

 

Kan ik onder rembours bestellen?

Indien gewenst kunt u ook kiezen voor een rembours zending. Neem hiervoor aub contact met ons op.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Per Sempre Toys zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Per Sempre Toys geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@persempretoys.nl. U kunt gebruik maken van het Modelformulier voor Herroeping. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product al in goede orde retour ontvangen is.

 

Retourneren: een bestelling terug sturen

U moet voor retournering van de bestelling zorgdragen. Wanneer u een zending terug wilt sturen, laat u ons dat dan aub weten. Wij hebben bijna altijd een goede oplossing om te retourneren. Vraag het ons!

 

Klacht

Hoewel we ons best doen u een zo goed mogelijke service te geven gaat er soms toch iets mis. Als u niet tevreden bent stuurt u dan een klacht naar:

Speeltenten.nl, Van Vroonhovenlaan 15, 5503 CM Veldhoven, Nederland

Wanneer wij uw klacht ontvangen hebben krijgt u van ons onmiddellijk een ontvangstbevestiging. Speeltenten.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk en naast andere zekerheden die de Stichting Webshop Keurmerk u biedt, kunt u zich ook altijd tot de geschillencommissie van de Stichting Webshop keurmerk wenden.

 

Kan ik een Bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

Het is mogelijk om vanuit een ander land dan Nederland een bestelling te laten afleveren in Nederland. U ontvangt de factuur per post, en wij bezorgen het pakketje op het door u opgegeven afleveradres. Dit adres kunt u tijdens het bestellen invoeren in de daarvoor bestemde vakjes. Cadeautjes worden binnen twee werkdagen na het plaatsen van uw bestelling op het door u opgegeven afleveradres bezorgd.

 

Is het wel veilig als ik via internet betaal?

Er is veel discussie over de betrouwbaarheid van kopen en betalen via internet. Daarom doet Speeltenten.nl er alles aan om klanten die zekerheid te bieden. Speeltenten.nl is aangesloten bij Stichting Keurmerk Webshops. Onze betalingen worden verwerkt door dezelfde partner die ook de betaling verwerkt voor bijvoorbeeld Staatsloterij, Lotto, Miss Etam, RTL Nederland, Bruna en Dixons.

 

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Meestal worden onze producten met een koerier verstuurd. (DHL, Fedex, TNT of UPS). Zodra wij een tracking nummer hebben sturen we u dat toe, zodat u uw bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer die voor aflevering gepland staat!

 

Ik wil mijn bestelling snel hebben!

Er zijn vaak mogelijkheden om een bestelling snel af te leveren. Soms zijn daar extra kosten aan verbonden. Neem contact op met onze  klantenservice en we zoeken samen de beste oplossing voor uWilt u het echt snel hebben? Wij hebben een deel van ons assortiment op voorraad en zelf afhalen kan soms dus ook.

 

Waar vind ik de Voorwaarden, Privacy Verklaring en wat is het Webshop Keurmerk?

Die kunt u hier vinden.